Followers

Wednesday, 7 September 2011

Pemenang Peraduan 2nd Giveaway

Salam sejahtera,

Hari ini Rakan 1KLIK ingin mengumumkan senarai pemenang Rakan 1Klik 2nd GIVEAWAY! Sebelum itu, kami ingin meminta maaf pada semua peserta kerana terpaksa menangguhkan pengumuman yang sepatutnya diberitahu pada 31 Julai 2011. Kami berusaha mendapatkan penyertaan terbaik dengan komen yang berkualiti. Justeru kami menggunakan khidmat juri khas yang mahir dengan penggunaan bahasa. Sambutan yang diberikan sungguh menggalakkan, disebabkan itu, ia menuntut lebih masa untuk mendapatkan komen yang terbaik. Diharapkan penjelasan ini dapat menjawab sedikit sebanyak kemusykilan para peserta.

Berikut adalah senarai pemenang
JUARA  : Sarah Naiema
KEDUA : Ummu Ukasyah
KETIGA : Joel Leslie


10 Pemenang Saguhati
1.   Wan Hazel
2.    Rusna Wana
3.    Nanakimie
4.    Aqishah
5.    Amiraliyana
6.    Kaseh Suci
7.    Si Kotak Hati
8.    Mia
9.    Fara Anak Abah
10. Intan Berlian



Kepada para pemenang, anda bolehlah memberi butiran lengkap anda di e-mel: 1klikpmr@gmail.com. Sila sertakan juga nombor telefon untuk dihubungi.



Terima kasih pada setiap peserta yang sudi menyertai Rakan 1Klik 2nd GIVEAWAY. Penyertaan anda sangat bermakna! Teruskan sokongan terhadap blog ini. Kerana lebih banyak pertandingan baru yang akan dianjurkan melalui blog ini.

13 comments:

IntaNBerliaN said...

Alhamdulillah..

ada rezeki mennag GA ni...

saya dah hantar detail :-)

zarina_naniey@yahoo.com.my

tqvm

kaseh suchi said...

alhamdulillah dapat saguhati =)

will email asap..hehe....

we'll alwez support rakan 1 klik =)

rusna wana said...

tahniah kepada semua pemenang!
aku hanya peyumbang idea / pengikut setia utk rakan 1klik...sebab aku bangga menjadi warga Jabatan Penerangan Malaysia..

Wan_hazel said...

taniah kepada juara...dapat saguhati pun dah cukup..ehehehe...terimak kasih rakan1 klik

Wan_hazel said...

wan dah hantar detail wan menggunakan email

wan_scremohazel@yahoo.com

terima kasih

rusna wana said...

Tahniah kepada smua pemenang..tapi ada pertanyaan disini:

Pemenang dipilih berasaskan komen bernas sahaja atau komen bernas / baik dan komen yg berterusan sepnjang tempoh peraduan berlangsung..?

rusna wana said...

Nak bagi cadangan juga:
Hadiah untuk penulis terbaik patut diadakan juga..
contohnya, tulisan dan penceritaan yg menarik daripada penulis-penulis rakan 1Klik patut diberikan penghargaan juga..
Terima kasih

aqishah said...

alhamdulillah saya menang ker?..

makasih yer rakan klik

:P

admin said...

Rusna: Untuk pengetahuan, pemenang dipilih berasaskan komen bernas, kerap dan mesej yang jelas,padat dan bermaklumat sepanjang tempoh peraduan berlangsung.

amiraliyana said...

terima kasih dapat saguhati drp blog rakan 1klik. sy tak dpat nk komen byk2 hnya tu ja mampu.=) sebab tiada masa. apa2 pun terima kasih. sy akan sentiasa mengunjungi dan menyokong blog rakan 1klik dri msa ke semasa. tahniah jugak kepada top 3. =)

sy akan emel detail. ni email sy ciknal1990@yahoo.com

Joel Leslie said...

WAHHH! Menang tempat ketiga. Berjuta-juta ucapan TERIMA KASIH diucapkan kepada rakan1klik! You guys are the BEST! You guys just made my day :')

Saya dah hantar butiran saya.

TERIMA KASIHH! :)

nanakimie said...

hehe...ada jugak nama nana..terima kasih pihak rakan1klik! nanti nana send email yer:)

aqishah said...

tq rakan 1 klik

dah send email

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...