Followers

Friday 24 February 2012

Kita Mesti Tolak Fahaman Komunis!



Aduh, bimbang betul CB bila fahaman komunis pula sudah mula menular di kalangan rakyat kita.  Durang ni sudah lupakah apa yang komunis pernah buat zaman dulu?  Orang awam hilang kaki, hilang upaya, terpaksa mengikat perut menahan lapar malah paling teruk, maut di tangan komunis tu.

Jangan bagi muka kepada kumpulan rejimen yang zalim ni.  Kita mesti tolak awal-awal dan kalau masih ada yang berani, harap bagi hukuman yang setimpalnya kepada mereka.  Negara kita sudah cukup aman, ndak payahlah kucar-kacirkan keamanan itu.

Mesti diingat komunis durjana ni sudah membunuh lebih 4,000 anggota keselamatan sejak sebelum merdeka hinggalah sekarang.  Itu belum campur jumlah orang awam yang terkorban angkara perbuatan zalim mereka.

Jadi CB mo tanya, apa relevannya kita menjunjung orang yang membawa dan menyebarkan fahaman komunis sebagai wira sebenar?  Bagi CB, sesiapa pun yang menyebarkan sesuatu yang mampu menggugat keharmonian sesebuah negara, itu bukan wira.  Itu adalah musuh utama yang perlu dihapuskan.

Oleh itu, CB harap, janganlah kita mudah terpengaruh dengan fahaman sebegini.  Apa yang penting, kita perjuangkan dan kekalkan keamanan yang kita ada sekarang ini.  Jangan sebab emosi kita terganggu sikit, kita korbankan segala apa yang sedia ada.






Cik Bibiran:  CB benci komunis!         

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...